Translate
Garenok
Con la tecnología de Blogger.
Search
Etiquetas
Garenok
Camino de Santiago
Done Jakue Bidea
solidaridad
viaje
Bachillerato
Batxillergoa
Cena solidaria
Elkartasun afaria
jóvenes
religión
Argantzun
Asís
Cracovia
Gazeo
Profes Reli
Roma
Talleres
Zozketa
elkartasuna
tailerrak
Agurain
Alaiza
Berín
Dulantzi
Estíbaliz
Ezkerekotxa
Gasteizko udala
Judimendi
Judizmendi
La Puebla de Arganzón.
Roma-Asís
Secundaria
Sorteo
errefuxiatuak
refugiados
totalitarismo
txangoa
unibertsitarioak
viaje fin de estudios
Álava
"2024
2023
Abendaño
Aboke
Alegría
Antzerkia
Ayala
Ayuntamiento de Vitoria-Gasteiz
Berlín
Berlín Cracovia 2024
Billy Moore
Coras
Coras ikastetxea
Corazonistas
Deba
Deuda Externa
Done Jakue Bidea.
Estibalitz
Fundación Corazonista.
Gabonetan
Gabón
Gaceo
Gasteiz
Gorbea
Gorbeia
Halina
Havtajá
Ikasbidea
La Puebla de Arganzón
Langarika
Libreville
Lowanatom
Medicus mundi
Miguel de Cervantes
Murgia
Músicos sin fronteras
Orio
Oyón
Pena de muerte
Primaria
Residencia
Rifa
Rifa Solidaria
Salvatierra
Samaniego
San Juan de Arrarain
Sant'egidio
Save the children
Sierra Leona
Sorginetxe
Tercera Edad
Toliara
Trash
Uganda
Vanuatu
Vitoria
Vitoria-Gasteiz
Zimmi
Zumaia
bakearen eguna
bidaia
cáritas
día de la paz
el club de los valientes
erronka
gabon kantak
gasteok
gatitos
giza familia humana
helduak
holocausto
manos unidas
misiones diocesanas
no violencia
ong´s
pLANETA aKTIBATU
participación ciudadana
paz
reto
se buscan valientes
setem
talleres ayuntamiento
totalitarismos
udal tailerrak
udalak
valientes
Egungo Berri Ona
Entradas populares
viernes, 7 de junio de 2019
Taller Judimendi Aktiba(tu) 2019 ko Tailerrak Judimendiko Auzoan.
GURE ESKUBIDEAK LAU HAIZEETARA. NUESTROS DERECHOS A LOS CUATRO VIENTOS.
Hemos trabajado la defensa de los Derechos de los Niños, divirtiéndonos con ellos y el viento. Desarrollamos elementos sencillos para disfrutar aprovechando el viento de esta época del año.
Umeen eta nerabeen eskubideen babesaren alde izan gara. Haizeekiko tresna batzuk ekoiztu ditugu eta, aldi berean, gustura ibili gara lagunen artean. Bukatzeko, benetan, eguraldiak bultzatu gaitu helburuak bete ditzagun.
ARDATZA:
Parte hartzaileek haurren eskubideak ezagutu eta ezagutarazteko duen garrantziari buruzko gogoeta egitea. Nabarmendu lantegiaren izenburua, haizearekin jolastu ginen eta horrekin gozatzeko aukera ematen digunez. Haurrentzako eskubide desberdinak modu argi batean ikusteko aukera ematen digu.
INGURUA:
Ekoiztuko ditugun objektuekin ingurua apaindu egingo dugu, tailerreko tituluan adierazten den eran.
JARDUERAREN GARAPENA
1.- Kometak egitea: parte-hartzaile bakoitzak bere kometa eraikitzeari buruz eta komertuan idatziko den momentu garrantzitsuagoa iruditzen zaion eskubidea hautatzen du eta denbora lagundu digunean, kometak ekarriko diegu parte-hartzaileek aukeratzen dituzten eskubide guztiekin. .
Material espezifikoak: makilak, sokak, paperezko papera, plastikoak
2.- Artezleak: Artezteko makina tipikoak eraikiko ditugu, partaide bakoitzak parte hartzen duten eskubideak idazteko.
Material espezifikoak: papera, makilak, klipak, birakariak, lepokoak.
3.- Haize Mahukak: mahukak bezala ezagutzen ez den beste elementu bat eraikiko dugu. Eskubideekin lotutako arrazoiak apainduta egongo dira.
Material espezifikoak: patente koloretako papera, kateak, alanbre, makilak,
Azken helburua lantegian diseinatutako hainbat objektuekin zerua estaltzea izango litzateke.
Hemos trabajado la defensa de los Derechos de los Niños, divirtiéndonos con ellos y el viento. Desarrollamos elementos sencillos para disfrutar aprovechando el viento de esta época del año.
Umeen eta nerabeen eskubideen babesaren alde izan gara. Haizeekiko tresna batzuk ekoiztu ditugu eta, aldi berean, gustura ibili gara lagunen artean. Bukatzeko, benetan, eguraldiak bultzatu gaitu helburuak bete ditzagun.
ARDATZA:
Parte hartzaileek haurren eskubideak ezagutu eta ezagutarazteko duen garrantziari buruzko gogoeta egitea. Nabarmendu lantegiaren izenburua, haizearekin jolastu ginen eta horrekin gozatzeko aukera ematen digunez. Haurrentzako eskubide desberdinak modu argi batean ikusteko aukera ematen digu.
INGURUA:
Ekoiztuko ditugun objektuekin ingurua apaindu egingo dugu, tailerreko tituluan adierazten den eran.
JARDUERAREN GARAPENA
1.- Kometak egitea: parte-hartzaile bakoitzak bere kometa eraikitzeari buruz eta komertuan idatziko den momentu garrantzitsuagoa iruditzen zaion eskubidea hautatzen du eta denbora lagundu digunean, kometak ekarriko diegu parte-hartzaileek aukeratzen dituzten eskubide guztiekin. .
Material espezifikoak: makilak, sokak, paperezko papera, plastikoak
2.- Artezleak: Artezteko makina tipikoak eraikiko ditugu, partaide bakoitzak parte hartzen duten eskubideak idazteko.
Material espezifikoak: papera, makilak, klipak, birakariak, lepokoak.
3.- Haize Mahukak: mahukak bezala ezagutzen ez den beste elementu bat eraikiko dugu. Eskubideekin lotutako arrazoiak apainduta egongo dira.
Material espezifikoak: patente koloretako papera, kateak, alanbre, makilak,
Azken helburua lantegian diseinatutako hainbat objektuekin zerua estaltzea izango litzateke.
IDEA CENTRAL:
Hacer reflexionar a los participantes de la actividad sobre la importancia de conocer y dar a conocer los derechos de la infancia. Destacar el título del taller, ya que jugamos con el viento y la oportunidad que nos da de disfrutar con él. Nos da opción de hacer visible los diferentes derechos de la infancia de una forma lúdica.
AMBIENTACIÓN:
Decoraremos el espacio con los objetos que van a fabricar y globos, cartel con el título del taller.
DESARROLLO DE LA ACTIVIDAD
1.- Construcción de cometas: se trata de que cada participante construya su cometa y elija un derecho que le parezca más importante que quedará escrito en la cometa y si el tiempo nos acompañara, volaríamos las cometas con todos los derechos que van eligiendo los participantes.
Materiales específicos: palos, cuerda, papel pinocho, plástico
2.- Molinillos: Construiremos los típicos molinillos donde en cada aspa escribirán los derechos que elija cada participante.
Materiales específicos: Papel, palos, clips, emerillones (giradores), cuentas para collares.
3.- Mangas de viento: construiremos otro elemento no tan conocido como las mangas. Irán decoradas con motivos relacionados con los derechos.
Material específico: papel charol de colores, cuerdas, alambre, palos,
El objetivo final sería cubrir el cielo con los diferentes objetos diseñados en los talleres.